April 18th, 2018

Wynik ten był podobny na wszystkich poziomach złożoności angiograficznej (zgodnie z wynikiem SYNTAX13), frakcji wyrzutowej i funkcji nerek. Nasze wyniki są zgodne z doniesieniami z innych mniejszych lub retrospektywnych badań rewaskularyzacji u pacjentów z cukrzycą. Znaczącą przewagę CABG nad plastyką balonową odnotowano w połowie lat 90. w retrospektywnej analizie badania BARI.14. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Ostatnio, w dobie stentów uwalniających leki, małe, niedostatecznie obciążone, randomizowane badanie, badanie rewaskularyzacji tętnic wieńcowych w cukrzycy (CARDia) i analiza podgrupy pomiędzy PCI z badaniem TAXUS i kardiochirurgią (SYNTAX) pokazały zwiększenie częstości występowania poważnych, niepożądanych zdarzeń sercowo-naczyniowych i mózgowo-naczyniowych po 12 miesiącach w przypadku pacjentów z chorobą wielonaczyniową, u których wykonano PCI ze stentami uwalniającymi leki, w porównaniu z CABG. W badaniu SYNTAX wystąpiła dalsza rozbieżność krzywych follow-up.9 W przyszłej ocenie rewaskularyzacji u pacjentów z cukrzycą: Optymalne postępowanie w badaniu choroby wielonaczyniowej (FREEDOM), wykorzystaliśmy współczesne techniki PCI i CABG i obecnie rekomendujemy pomocnicze terapie medyczne w celu ustalenia, czy CABG lub PCI z stentami uwalniającymi leki są lepszym sposobem leczenia. rewaskularyzacja u pacjentów z cukrzycą i wielonaczyniową chorobą wieńcową.
Wybór pacjenta i losowanie
W badaniu wzięły udział pacjenci z cukrzycą i potwierdzoną angiograficznie wielonaczyniową chorobą wieńcową ze zwężeniem większym niż 70% w dwóch lub więcej głównych naczyniach nasierdziowych z co najmniej dwoma oddzielnymi obszarami tętnic wieńcowych i bez głównego zwężenia naczyń wieńcowych. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Dojrzałe granulocyty obojętnochłonne nie zawierają wykrywalnych poziomów mRNA PTX3. W przeciwieństwie do tego, prekursory neutrofili (przede wszystkim promielocytów, a także mielocyty plus metamielocyty) eksprymują transkrypty PTX3. 7 Haplotyp h2 / h2 był skorelowany z niższymi poziomami mRNA PTX3 w h2 / prekursory h2 niż w prekursorach h1 / h1 (3 dawców dla każdego haplotypu) (Figura 2C). Analiza wewnątrzkomórkowych poziomów białka wykazała, że PTX3 było konstytutywnie obecne w spoczynkowych neutrofilach, chociaż poziomy białka były wyraźnie niższe w neutrofilach h2 / h2 (u 14 pacjentów) niż w neutrofilach h1 / h1 (u 12 pacjentów) (Figura 2D). Read the rest of this entry »