Oparte na sekwencjach odkrycie Bradyrhizobium enterica w zespole Cord Colitis Syndrome AD 8

September 11th, 2018

Obfitość Bradyrhizobium enterica w próbkach pobranych od pacjentów z zapaleniem okrężnicy przewodu, w porównaniu z próbkami kontrolnymi. B. enterica była bardziej obfita w próbkach otrzymanych od pacjentów z zespołem zapalenia jelita grubego (CCS) niż w próbkach uzyskanych ze zdrowych kontroli, pacjentów z rakiem okrężnicy lub pacjentów z chorobą przeszczep przeciwko gospodarzowi (GVHD). Ponadto B. enterica był obecny w próbkach z biopsji jelita grubego od trzech dodatkowych pacjentów z zapaleniem okrężnicy przewodu. W panelach od A do F górne ścieżki pokazują amplifikację celu B. enterica po 35 cyklach testu reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR), a dolne ścieżki pokazują amplifikację ludzkiego docelowego aktyny po 35 cyklach PCR. Pasmo zawierające odczynniki, ale bez DNA (kontrola bez matrycy) jest wskazywane przez 0. Pokazane są wyniki dla pięciu zdrowych próbek kontrolnych (p1 do p5) (panel A), pięć próbek raka okrężnicy (c1 do c5) (panel B) , trzy próbki do biopsji okrężnicy od pacjentów z patologicznie potwierdzoną GVHD (g1 do g3) (Panel C) i DNA z czasowo różnych próbek okrężnicy-biopsji od Pacjenta 4 (4a, 4b, 4c i 4e) (Panel D), od Pacjent 9 (9b do 9f) (Panel E) i od Pacjenta 6 (6a i 6b) (Panel F). Próbki są wyświetlane chronologicznie. Kamienie milowe w terapii trzech pacjentów z zapaleniem jelita grubego są oznaczone kolorowymi strzałkami. Pokazano mikroskopijne obrazy tkanki okrężnicy uzyskane od pacjenta z zapaleniem jelita grubego, w tym sekcję wybarwioną hematoksyliną i eozyną (panel G) i odpowiednią sekcją (panele od H do K), wraz z tkanką okrężnicy ze zdrowych kontrolnych (panele L i M ) barwione uniwersalną sondą eubakteryjną (EUB, żółta) lub sondą specyficzną dla bradyrhizobium (Brady) i barwione kontrastowo 4 , 6-diamidino-2-fenyloindolem (DAPI, pomarańczowe).
Przeprowadzono analizę PCR w celu zbadania różnicowej liczebności B. enterica, w porównaniu z ogólnymi bakteriami i całkowitymi komórkami ludzkimi, u pacjentów z zapaleniem okrężnicy przewodu, w porównaniu ze zdrowymi kontrolami, pacjentami z rakiem okrężnicy oraz pacjentami, którzy przeszli HSCT pępowiny i miał patologicznie potwierdzoną GVHD. Oprócz próbek z tych kontroli, próbki z biopsji okrężnicy uzyskano w ciągu 120 dni przed leczeniem i 200 dni po leczeniu u trzech innych pacjentów z zapaleniem okrężnicy przewodu. Biorąc pod uwagę bardzo ograniczoną ilość DNA dostępną w tych próbkach, ilościowe badania PCR nie były możliwe. B. enterica była niewykrywalna we wszystkich próbkach z trzech typów tkanki kontrolnej (Figura 3A, 3B i 3C). Obfitość B. enterica w próbkach z biopsji okrężnicy od trzech dodatkowych pacjentów z zespołem zapalenia jelita grubego została określona na podstawie intensywności pasma odpowiadającego B
[więcej w: lekarz medycyny pracy warszawa centrum, edukacja zdrowotna definicja, chlorella zastosowanie ]

Powiązane tematy z artykułem: chlorella zastosowanie edukacja zdrowotna definicja lekarz medycyny pracy warszawa centrum